woensdag 17 december 2014

Luuk 750 jaor

Op donderdig 19 juni trok vur mit 300 Limburgse sjutters (oë oonder 'n groete delegatie va Mhaer) same mit oos harmenie nao Luuk. De Sacramentsprocessie is dao 750 jaor gelaeje begonne, mit Juliana va Cornillon en Jacques Pánthaleon, d'r paus Urbanus IV. Sjmiddigs kroog vur 'n roondleiding dur de sjatkamer en 's aoves trok de processie - vur 't uursj in 50 jaor - wer dur Luuk.

Belsj en Luuk zun mië in de ban van 't WK dan mit de Broonk:


In de St.Jacobuskeerk woort vur welkom geheesje dur d'r bissjop va Luuk:


In de sjatkamers zoog vur de prachtigste kazuifels, kelke en monstranze:


De groetste sjat: de lijkwade en boorsjbeeld van d'r Hillige Lambertus:


Aene caffie woort umgedup tot sjutterslokaal:


En i Luuk kumse ummer bekinde tenge:


Broëd wurd 't Lichaam van Christus (Corpus Christi), 't 7e Sacrament, d'r hostie, de eucharistie:


D'r Bissjop lup mit d'r hostie, 't Sacrament nao boete, uvver de vaandels: de processie begint:


Och van oos lup 'n fleenke delegatie bergaaf vanaf de St.Martinus-basiliek nao 't centrum:


De sjutteriej va Norbik gaet väörop; de Luukenerre waete neet wat ze zeente:


't Wurd al duuster es de processie aankump bie de St.Paulus-kathedraal:


Es litste kump de harmenie oonder aa en zie sjlete aaf mit 't Limburgs volksleed:


Vur brachte de Broonk truuk nao Luuk - aal biejaen 'nne indrukwekkende daag!

TV-reportage van L1: https://www.youtube.com/watch?v=aYG02-LNESc
TV-reportage van RKK: http://www.npo.nl/geloofsgesprek/17-08-2014/RKK_1659116
Radio-reportage van RKK: http://www.rkk.nl/nieuws/radioverslag_sacramentsprocessie_luik

Geen opmerkingen: